Aktualności

Jaki program dla biur nieruchomości wybrać i co to jest system MLS?

Kiedy jesteś pośrednikiem, to zapewne zastanawiasz się jaki program dla biur nieruchomości wybrać? Najlepiej system CRM w chmurze, który da Ci maksymalna mobilność i łatwość obsługi z każdego miejsca. Jednak jeżeli chcesz zanotować większe zyski, to warto znaleźć odpowiedź na pytanie co to jest system MLS? Wszystkiego dowiesz się w tym wpisie, tak więc zapraszamy do lektury.

Jaki program dla biur nieruchomości wybrać?

System CRM dla biura nieruchomości

Najlepiej taki, który jest dopasowany pod potrzeby branży nieruchomości. Dzięki temu zyskasz wiele gotowych funkcji, na których można pracować od razu bez kombinowania. Jednocześnie warto znaleźć takie oprogramowanie dla biur nieruchomości, które jest łatwe w obsłudze, a także umożliwia mobilny dostęp. Takie rozwiązanie szczególnie w pracy pośrednika jest przydatne, gdyż ten przecież nie zawsze pracuje z biura. Dodatkowo zdecyduj się na oprogramowanie CRM, które wyposażono w automatyczny eksport ofert na portale i strony WWW dla biur nieruchomości.

Co to jest system MLS?

Jak wykorzystać system MLS do zwiększenia zysków? Żeby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sobie uświadomić, jak on właściwie działa. MLS łączy ze sobą pośredników, z których jeden ma nieruchomość na sprzedaż, a drugi Klienta poszukującego. Jeżeli ten pierwszy nie znajduje zapotrzebowania na swoją ofertę, to drugi pośrednik może zrobić to za niego. Wtedy po sfinalizowaniu transakcji system MLS rozlicza prowizję dla obu pośredników i każdy notuje zysk. Ponieważ to rozwiązanie zawiera ogłoszenia od wielu pośredników, mogą oni łatwiej znaleźć nabywców i sprzedawców. Dla sprzedających oznacza to krótszy czas sprzedaży, a dla kupujących większą liczbę ofert.

System CRM dla nieruchomości w działaniach marketingowych

Oprogramowanie dla biur nieruchomości umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail. Przydaje się, to gdy chcesz stworzyć normy komunikacji z Klientami, by jednocześnie wyręczyć swoich pracowników i utrzymywać relację z klientami. System CRM dla nieruchomości wykorzystasz do działań marketingowych. Wiedz bowiem, że wszystkie dane zgromadzone w bazie CRM są przetwarzane na wiele różnych sposobów. Zyskasz dzięki temu segmentację kontaktów i stworzyć dla nich spersonalizowany przekaz marketingowy. Pozwoli to zbudować ciekawe mailingi. Te wyślesz masowo do wszystkich Klientów lub ich grup, a nawet pojedynczych osób. Gdy kampania reklamowa zostanie zakończona, to oprogramowanie dla biur nieruchomości podda analizie jej skuteczność, a Ty otrzymasz szczegółowy raport.